CTZN Music tekent Cory Cifax en released gratis single

ImageProxy.mvc

CTZN Music is trots om Cory Cifax te verwelkomen op haar label. Om dit te vieren en deze unieke artiest te introduceren geeft het label gratis zijn nieuwe single S.O.C. (Stream Of Consciousness) weg. Hierin deelt hij zijn gedachten en ideeën terwijl hij worstelt zijn eigen hart  en de wereld om zich heen beoordeelt. Keiharde drums en te gekke riffs gaan perfect samen met de teksten, muziek en performance.

“Om eerlijk te zijn schreef ik dit nummer nadat ik het nummer van Cain and Sound Junkie hoorde. Dat was fantastisch! Ik wilde op een of andere manier allerlei gedachten achter elkaar zetten, als een soort tirade, om het uiteindelijk af te sluiten met het evangelie. Het was een fantastische beleving!,” deelt Cory.

Over het tekenen bij CTZN zegt Cory heetlopende, “Ik voelde de beperkingen die ik had als een indie artiest. Het kost gewoon ontzettend veel tijd. Door de samenwerking met CTZN Music krijg ik de kans om mij echt te focussen op de muziek en de tijd daarvoor te gebruiken. Daarnaast houden ze van Jezus en ik heb altijd in een situatie willen zijn waar ik bemoedigd zou worden om Jezus te volgen en nog meer om een bepaalde groep te mogen dienen en ik denk dat ik die groep heb gevonden in CTZN.”

Volg Cory Cifax op social media:
https://www.facebook.com/corycifax
https://twitter.com/justcorycifax

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑